Irriterande!

Alltså jag blir ganska irriterad när man har sagt till en person som man upptäckt snor ens bilder och lägger dom i sin bilddagboken. Jag är ganska snäll och sa att hon gärna får låna dom om hon skriver att det är jag som har tagit dom. Men det gör hon inte utan fortsätter att lägga ut mina bilder i sin bilddagbok utan att ksriva att det är jag som har tagit dom. Jag trodde att grejen med en bilddagbok va att man la upp SINA bilder inte andras som dessutom ligger i MIN bilddagbok. Jag är inte grinig när det gäller mina bilder men det här gör mig sur när jag faktiskt sagt till!! Mina bilder är MINA bilder och jag lånar gärna ut dom om folk säger till!! För jag är glad att folk gillar mina bilder, det betyder ju att jag tagit snygga bilder! Men att ta dom utan att säga att d är mina, nej då blir jag sur!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

anmäl henne, eller byt lösen så hon inte kommer in på din bilddagbok. så kanske hon fattar

2007-09-23 @ 14:42:35
URL: http://www.yours4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0