"Jag råkade ringa i sömnen"

Nu har jag varit vaken jättelänge känns det som. Som vanligt gick jag upp vid 10 och har redan hunnit med att läsa 2 kapitel i kurslitteraturen och äta frukost. Just nu sitter jag och kollar på damernas höjdhoppsfinal i Osaka-VM. Dom är ju så jäkla många så dom har ju inte kommit så långt än. Bara första höjden än. Ska tydligen till Tuna park och kolla kläder snart. Mimmi &Tessan ville dit och jag behöver oxå kolla lite kläder.

Alltså Elin det måste vara den mest snurriga person jag känner. Vid halv 5 imorse vaknar jag av att det ringer och ser att det är Elin men jag hann inte svara innan hon lägger på. Så jag skickar ett SMS och frågar vad hon ville, senare får jag svar där det står: "Råka nog ringa i sömnen..."
Hur fan lyckas man ringa nån i sömnen? Det har jag aldrig gjort och kommer nog aldrig göra. Men sen är ju Elin släkt med Mimmi så jag fattar d mer iofs *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0