Skaka hand

Ja igår var det då dags att återse Barbados grabbarna efter en smärre evighet kändes det som. Även om jag inte innan såg fram emot det så blev det jättekul. Vi åkte från Eskilstuna vid 18. Och om resan dit tänker jag bara säga: Nu vet jag att fortkörningskamrorna fungerar i alla fall. Och nej det var inte jag som körde!
Sen kom vi fram till Motala och Håkan har timing han för han kom ut till bussen samtidigt som vi kom så vi gick in med honom. Han tyckte vi skulle åka till Partille och hämta rökväskan, ja eller hur tyckte vi. Sen organiserade vi grejerna i dom nya lådorna och sen satt vi och tjôtade innan grabbarna kom. Och då hände det roligaste på hela kvällen. Fattar inte att jag faktiskt inte började skratta då. Men det är ju bra att han har fattat vad hon tycker i alla fall. Det var alltså så att Robban istället för att krama Mimmi sträcker fram handen. Det låter säkert inte så kul men eftersom jag vet allt så för mig va det riktigt kul. Det är min nya bild när jag behöver skratta lite... Sen gick dom och bytte om och vi ställde upp grejena på bordet och så. Så kom Jenny, åhhhh så kul att träffas igen!!!
Så började spelningen. Jag va en del vid scenen med Jenny och en del hos brudarna i shoppen. Spelningen va lika bra som vanligt, alltid lika kul att återse dom :) Hände väl inte så jättemycket mer vad jag minns nu.
Vi stannade inte alltför länge för både jag & Mimmi fick huvudvärk så vi packade våra grejer och bärde dom till scen och tjôtade lite med Wictor och Håkan. Wictor har en föreställning om att alla som va där var där för att titta på honom, och självklart va det så ;) Håkan konstaterade att Mimmis hund är en hund ha ha.
Sen åkte vi hem, utan blixtrar den här gången. Jag sov iofs typ halva resan så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0