Snart!

Så va d bara 1 dag kvar! Imorrn så här dags är jag påväg till Skåne! Det ska bli så himla skoj att komma iväg! Tyvärr tar det 4 ½ timme innan jag är framme hos Fia men det är sånt man får leva med. Det är ju trots allt några mil dit. Men jag har ju en dator, kurslitteratur och skönlitteratur att läsa så. Det ska nog inte bli så svårt att fördriva tiden. Ska ju åka X2000 från Norrköping, det är skönt.
Sen får jag äntligen träffa Fia igen :) Har inte träffat henne sen Liseberg ju och d va ju 25/7. Så det är ju ett tag sen. Vi lär ju inte ses så mycket nu men vi får ta de tillfällen vi får. Hon kommer ju upp på inflyttningsfesten oxå. Det är ju bara en månad kvar till den oxå, idag faktiskt! Det ska bli riktigt kul! Kommer väl inte jättemånga men det räcker så...
Men nu tänker jag koncentrera mig på helgen. Jag ska ha skitkul helt enkelt :)
Det kommer upp bilder här och på bilddagboken när jag har fått tillbaka min kamerasladd som fortfarande är på lagning *suck* Men då lägger jag upp bilder från den undrabara helg som jag ska ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0