Snurrigt

Den här dagen har vart helt snurrig ha ha. Va ju skola först, hela dan trodde jag ha ha. Men sen efter att vi haft lite argumentation med våran aptrista lärare så skickade hon hem oss kvart över elva ha ha. Det va meningen att vi skulle hem och plugga och det skulle jag med göra, skulle bara springa först och det gjorde jag oxå men efter det så ville Mimmi & Tessan handla och jag hade ingen lust att läsa så jag hamnade hemma hos dom efter handlingen. Alltid lika trevligt! God mat fick jag oxå!
Så såg vi på hockey. Jävla skitmatch! Borde fått minst en poäng ialla fall men men, bara att ta nya tag på torsdag :)

Så nu måste jag plugga lite innan jag ska sova tror jag... Skola imorrn i Västerås igen, får se hur länge vi blir kvar denna gången ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0