Städ och tvättdag

Ja det har jag idag. Är iofs klar med städningen. Tror golven har torkat oxå så jag kan gå ner till tvätten och se hur det går för den. Tror maskinerna ska va klara snart. Bara torktumlaren kvar efter det, själva tvättandet är väl inte så jobbigt. Jag gör ju inte så mycket då liksom ha ha. Men städningen är ju döden, fast det är trevligt när det är klart så klart! Nu känns det ganska bra med nystädad lägenhet :) Resten av dagen ska jag nog ägna mig åt att vika tvätt, laga till nåt att äta, borde handla oxå och så ska jag nog plugga lite oxå. Har en bok till att läsa tills på fredag.

Nej tvättstugan va det :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha sån dag har jag oxå haft!;) Tack så mycket för ditt inlägg gumman. Är oxå gla för min skull att det känns så här:)Puss

2007-09-19 @ 00:06:35
URL: http://s82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0