Sunday :)

Så va det söndag igen och snart börjar sista instutionsveckan. Kemi & Biologi, ska bli intressant. Men jag är lite skräckslagen för kemin ha ha. Jag som är så klantig liksom. Man vet ju aldrig vad som kan hända liksom ha ha.

Men vad händer idag då?
Ja först och främst ska jag slita mig från datan och ta fram frukost och sen ska jag bänka mig i soffan och titta på dam-Vm finalen mellan Brasilien och Tyskland. Hoppas det blir en spännande final. Helst vill jag att Brasilien ska vinna för där spelar ju Marta och hon är min idol! Tycker det är så coolt att hon är lika gammal som mig och kommit så här långt och sen bor hon ju i Sverige och pratar hyfsatt bra svenska så.
Efter finalen ska jag försöka komma ut och motionera lite. Måste ju hålla igång ju :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0