Telefonin lever!

I dag har jag verkligen vart kreativ :) Först va jag på stan med Elin och köpte en polotröja, så fryser jag inte i vinter :) För där är vi väl snart! Sen gick jag hem och tänkte att jag försöker väl sätta ihop mina möbler. Började med hutchen i hallen och det tog sin tid men det gick bra. Så nu står den där! Sen tog jag bokhyllan med och det gick oxå bra, jag är inte så dålig ändå tror jag allt :) Sen monterade jag upp stereon oxå och det va helt klart det lättaste idag ha ha. Så nu är d bara skostället som jag inte bråkar mer med. Det vill jag ha hjälp med! Så är d några lampor som ska upp oxå... Men d löser sig. Och sen testade jag om hemtelefonen fungerade oxå och HALLELUJA, det gjorde den! Så nu är jag kontaktbar inte enbart via mobilen och internet! Känns jättebra!

Så den här dan har vart mkt bättre än gårdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0