Tjej-snackare :)

Jag har blivit tjej-snackare. Hade tänkt bli det för länge sen men har inte tagit tag i det förrän nu. Men nu så, så här är första veckans snack:

  • Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
    Min helg i Eskilstuna 13-15/7 hlet klart. Det var hel roligt, särskilt fredagen :) Det va det roligaste på sommaren :)
  • Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
    Ja sommaren va jätteskön. Jag jobbade lagom och va ledig lagom. Skön mix helt enkelt. Tyvärr va jag stressad över flytten hela sommaren.
     
  • Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
    Inte mer än till Eskilstuna och några få Barbados spelningar. Annars har jag mest varit hemma faktiskt.
     
  • Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
    Nej det är inte viktigt för mig. Oftast blir jag bara röd och då är det ändå inget kul. Men det kan va skönt att ligga på stranden om det inte är för varmt, men det är inget jag brukar göra.
     
  • Vad är din favoritsyssla på sommaren?
    Läsa skönlitterära böker eftersom jag aldrig hinner det när jag pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0