Utelåst

Jag är världens klant, helt klart bevisat nu! Jag skulle ner till tvättstugen, stänger igen dörren och kommer då på att jag glömt nycklarna i lägenheten. Men då är det kört, jag är utelåst! Så det va bara att ringa gårdskarln och be han släppa in mig. Det tog lite tid och samtidigt kommer ju självklart mina grejer från IKEA. Snacka om att allt hände samtidigt. Men nu är jag i alla fall inne i lägenheten, har fått möblerna, hämtat tvätten och strukit den, de som behövdes. Ska hämta resten av tvätten snart och sen ska jag laga mat. Blir nog inte alltför avancerat idag. Jag är lite trött ha ha

Kommentarer
Postat av: sandra

hallo klantis :-) det är anita som fyller :-)

2007-09-04 @ 14:20:22
Postat av: Emelie

uuuhhh, been there, done that! men det kanske inte kostade dig 1000 spänn att bli insläppt? Hoppas jag för din skull iaf... =P

2007-09-05 @ 01:42:59
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0