Fredags städning

Sitter här i en nystädad lägenhet. Vad bra det känns när man är klar med det och det verkligen syns att man har städat. Då känner jag mig så jäkla nöjd. Håller även på och tvättar nu men det tar väl några timmar innan den tvätten är torr. Tänkte ta mig en jogging tur sen i eftermiddag när jag är klar med tvätten. Är ju fint väder igen, känns bra det. Det kanske blir bra väder på riktigt nu då. Ska packa idag med. Åker ju tidigt imorrn :) Ska bli så kul att äntligen få se Patrik spela musikal, jag va ju aldrig nere i fjol vilket jag ångrar men man kan inte ha råd och tid med allt men i år blir det av. Så jäkla kul ska det bli :)

På söndag ska jag och Fia ta oss en sväng till Mormor oxå. Hon bor ju bara 5 mil från Fia och jag har inte träffat Mormor på jätteläng. Minns inte när det va sist... Så det ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0