Helg i Borlänge

Har haft en underbar helg i Borlänge. I fredags när vi kom upp så åt vi mat och sen gick vi och la oss tidigt för på lördagen va det upp tidigt som gällde och sen ner på stan. Köpte två Bh:ar på Underverket och sen bar det av till Falun, till affären där Astrid jobbar. Hittade massa snyggt men köpte en vår kappa, en kjol och två tröjor. För del med att Astrid jobbar där kan vi säga :) Sen åkte vi tillbaka till Borlänge och gick lite på marknade som va där. Sen va det dags att göra sig iordning för kvällen. Det blev en jättekul kväll. Jag träffade Theres som jag inte träffat på evigheter. Så det va verkligen kul. Jag, Tess och Mimmi drack en del och jädrar va kul det blev efter ett tag ha ha. Tror Barbados hade rätt kul åt oss. Stannade så klart kvar efteråt... Håkan är ju rolig han, för att inte tala om Björn. Trög människa det där ha ha, men väldigt rolig. Vi diskuterade våra grannar ha ha. Ja det va kul i alla fall. Sen gick vi hem och igår kändes det som jag blivit överkörd eller nåt... Men det va det värt :)

Idag har jag varit hos Mimmi och Tess. Har suttit på deras balkong. Väldigt skönt, har fått lite färg faktiskt. Inte mycket men lite :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Det är ofta värt att känna sig som ett uppvärmt lik morgonen efter-påminn mig om detta 27/4;)

2008-04-22 @ 21:38:52
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag är ungefär halvvägs idag, men imorrn kan jag vara nere på noll igen...det varierar med andra ord...

2008-04-23 @ 00:42:20
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0