Kryssningsäventyret

ja jises, vart börjar man? Kanske bäst att börja från början. Jag åkte ju buss själv upp till Stockholm. Träffade en trevlig familj på bussen. Morfar och mellan tjejen satt bredvid mig. Tjejen som va 5 år va så söt när vi rastat i Strängnäs för då säger hon: Jag vill sitta bredvid hon och pekar på mig :) Så sen när hon såg mig på båten och terminalen så vinkade hon hela tiden. Väl i Stockholm träffade jag Fia och Anki. Såg en hel del ansikten jag kände igen på terminalen. Sen träffade vi Lizen och hennes gäng. Så fick vi äntligen gå på båten, då va d bara att börja göra oss iordning. Det tog ju sin lilla tid. Så va d taxfreen och sen började vi förfesta. Vi gick upp till fun club strax innan Barbados började spela. Skulle köpa en drink att dela på, d slutade att vi fick 1 ½ drink till priset av 1 ha ha. Underbar bartender :) Sen partade vi framför scenen. Björn va ju rolig, han sjöng fel, kollade på mig och skakade på huvudet ha ha. Lager hade nog lite kul åt mig under kvällen oxå. Jag hade ju inga fickor så jag va ju tvungen att lägga mobilen nånstans så jag hade den i BH:n och eftersom jag messade med Mimmi så drog jag upp den där ur några gånger och d tyckte han va kul ha ha. Sen träffade jag ett äckel oxå som va efter mig hela kvällen.. Bara för att jag är svensk, blond och har stora bröst vill inte jag ha sex med allt och alla! Fick ju hans hytt nyckel, den fick han aldrig tillbaka ha ha. Är man så jävla dum så man ger bort den så får man skylla sig själv...
Sen va d mer party vid scenen. Träffade ju Jenny & Karro oxå. Det va ju längesen, kul att ses igen :) Sen blev det party på discot. Björn tyckte nog jag va jobbig ha ha. Jag förstår honom... Skulle säga god natt till Peter oxå när jag och Fia insett att jag inte mådde så bra längre och det var dags för sängen.. Då säger Peter det jag försökt säga till Fia i snart 2 år!! Mig lyssnar hon inte på men hoppas d gick in nu när Peter sa samma sak!
Sen gick vi till hytten och där hände det som gör att jag har ont typ överallt idag... Det blev för mycket sprit helt enkelt.

Men jag hade så jävla kul :) Tack för allt alla underbara människor som va med :)
Igår mådde jag inte så bra, förståligt kanske. Och jag tyckte det va mobbning i buffén när vi åt. Varför träffar jag alltid mina ragg dan efter för?

Skönt att komma hem igen och nu ska jag försöka bli människa igen. Ska gå ner till stan nu och träffa Kim och tjöta lite om tentan. Jag är nästan klar med min i alla fall.. Skönt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0