Optikern

Idag har det inte hänt så mycket. Va ju hos optikern igår på synundersökning och ska ju skaffa nya glasögon så jag lånade hem några par så jag gick till mimmi och tessan och bad dom vara smakråd idag. Det blev det paret som dom tyckte bäst om och som jag nog till slut oxå tyckte. Jag har så svårt att tycka om mig själv i glasögon bara. Men det är dyrt med linser och jag ser faktiskt vuxnare ut i glasögon så det kanske är en lösning eftersom jag klagar på att alla tycker jag ser så ung ut...
Så idag har det varit lugnt. Plockade lite här hemma oxå inför städningen imorrn. Ska bli skönt att ta tag i det imorrn. Det behövs verkligen. Ska tvätta oxå.. Sen måste jag ju packa oxå. Åker ju tidigt på lördagmorgon till Skånelandet. Ska bli så jäkla kul att gå på musikal och träffa Patrik igen. Det va så jäkla längesen jag träffade honom. Och verkligen kul att träffa Fia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0