Skolan och träning

Idag har varit en bättre dag än igår. Lektionen va som vanligt grymt tråkig, eller rättare sagt läraren är totalt obegriplig och skittråkig. Man orkar helt enkelt inte lyssna på henne. Hon är rätt otrevlig oxå, man kan faktiskt svara trevligt på elevernas frågor, inte ta allt som kritik. Det är min åsikt det!
Sen satt jag och Kim kvar och skrev på en inlämningsuppgift som ska in på tisdag nästa vecka. Blev nästan klara, ska bara koppla det vi skrev till litteraturen så det ska vi sitta kvar imorrn och göra. Ska till optikern imorrn oxå. Känns skönt att få en synundersökning gjord, d va ju ett tag sen och det är ju alltid bra att se till att det är bra med ögonen.
Sen när jag kom hem så diskade jag och sen va jag ute och joggade en stund. Det va underbart skönt. Tyvärr så va det svinkallt och när jag joggat klart så började det snöa. VA FAN?!!? Jag vill ju ha vår nu och nu när jag äntligen kommit igång med joggningen igen. Ja imorrn ska jag fortsätta ta tag i min träning, tänkte gå och simma efter optikern. Får väl se hur länge den här träningshysterin håller i sig den här gången. Längre än förra hoppas jag. Jag gör det ju för mitt eget välmående skull. Och jag orkar ju mycket mer, det vet jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0