Tankar

Så va det ny vecka då. Den här veckan händer det inte många knop vill jag lova. Har inga lektioner så jag tänker ta ledigt och hoppas på att motivationen kommer tillbaka, för som det är just nu har jag ingen överhuvudtaget... Kanske ska börja lite med en hemtenta men det beror på om jag verkligen orkar det... Tänker ta det lugnt och hoppas på att må bra snart igen...

Jag borde inte analysera det, men idag är det jobbigt. Det är ett år sen. Det är inget att hänga upp sig på egentligen. Men så jobbigt som det var då är längesen det va, och nej känslorna kommer aldrig dövas. Jag vet det nu och det är lika bra att vänja sig vid det och lära sig leva med det. Det är ett år sen vi stod där i Sundsvall och grät. Jag kommer aldrig glömma den kvällen! Kan inte fatta att det är så länge sen bara. Mycket har hänt sen dess, jag vet. Bäst jag släpper det och går vidare. Men det är oftare lättare sagt än gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0