Underbar helg

Så va jag hemma från Skånelandet. Har haft riktgit kul. Åkte ju ner i lördagsmorse och så åkte jag och Fia hem till henne när jag kom ner. Så gjorde vi mat och åt. Sen gjorde vi oss iordning för att åka in till Kristianstad och gå på musikal. Vi va där i lagom tid och hitta våra platser och så började Tarzan. Det va helt underbart att återse Patrik igen. Vilken röst den mannen har, helt fantastisk :) Musikalen va hur jäkla bra och rolig som helst. Efteråt väntade vi kvar för jag ville så klart snacka med Patrik. Och det fick jag göra, en bra stund. Va så jäkla kul att prata med honom igen. Han hade tydligen sett mig i publiken men inte riktigt fattat att det va jag. Han är så underbar den människan, finns ingen som han :)
Efter det åkte vi till Max och åt välbehövlig mat. Sen åkte vi hem och sov.

Sov ganska länge i söndags och sen åkte vi till Mjällby och hälsade på min mormor. Hade inte träffat henne på 2 år så det va kul att träffa henne igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0