Valborg

Idag är det valborg som jag aldrig har firat någonsin tror jag. Har väl kollat nån eld då och då men alla verkar vara så väldigt på det här med valborg. Men jag ska inte göra nåt alls ikväll. För det första har jag inte gjort mycket alls idag för min hals vill inte va med idag och jag vill vara frisk i helgen. Borde plugga oxå, men jag har ingen som helst lust med det. Vet inte vad jag ska göra för att jag ska få lust till det igen. Men idag tänker jag vara sjuk, för jag känner mig inte fräsch alls.
Är det bra väder imorrn ska jag gå med i första maj tåget. Det har ju varit en tradition sen jag föddes liksom. Så jag och Tess ska gå om det är bra väder. Hoppas på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0