1 år som sörmlänning

Så va snart den här veckan över oxå. Igår va jag inte på jätte toppen humör när provet va gjort. Jag va trött och allmänt nere. Men efter provet åkte jag och Kim till Max och åt mat. Sen in till stan igen och Kim åkte hem och jag mötte Mimmi som kom med samma tåg som Kim skulle med. Så jag gick med henne hem och sen blev jag kvar där ett tag. Alltid lika trevligt. Men sen när jag kom hem så kom min nerehet ännu mer. Men det känns bättre idag som tur är. Ska jobba ikväll. Lite trist en fredag, särskilt när det är åfesten, men det är ju pengar så jag får väl se det så. Är ju ledig imorrn som tur är. Får väl se vad som händer då.

Idag har jag bott här i ett år :) Det känns inte så. Men det har varit ett av det bästa året i mitt liv. Jag har verkligen hittat mig själv och trivs så fruktansvärt bra i den här stan. Min mamma frågade igår om jag tänkte flytta hem, jag bara skrattade åt henne. Jag tror hon har förstått att jag trivs här och till Vedum kommer jag aldrig tillbaka. Nej jag kommer vara Eskilstunabo ett bra tag till om inget oförutsett händer.

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Och det är vi glada för:) Nu får vi bara se till att träffas

2008-08-15 @ 23:38:16
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0