Besök

Så va det onsdag och en dag kvar till omprovet. Jag har inte blivit nervös än.. Har väl inte pluggat jätte mycket men Kim kommer hit idag så vi ska väl ta tag i det. Men d ska gå bra tror jag. Igår jobbade jag och sen tog jag det bara lugnt. Somnade tidigt, d va riktigt skönt. Behövde det. Imorrn får jag ju inte heller sova eftersom jag ska göra provet. Men på fredag jobbar jag kväll så då kan jag sova. Nästa vecka kan jag ju sova och om jag ska sova. Anna kommer ju hit på måndag :) Jobbar först på måndag men det är sista dagen jag vet nu som jag ska jobba i alla fall.
Ska bli kul att träffa Kim igen. Det va ju ett tag sen nu. Över 2 månader sen, vi har ju inte setts sen skolan slutade 4/6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0