Effektivitet

Idag har jag varit effektiv redan. Jag gick upp vid 7 för att köra Mimmi till jobbet. Det va lite segt eftersom jag gick och la mig rätt sent igår. Kom hem från Mimmi vid 10 igår och sen hamande jag vid Tv:n. Såg på "Det näst bästa" som gick på 4:an. Den va riktigt bra tycket jag :) Men jag kom upp i alla fall och körde Mimmi till jobbet och sen hem igen. För att vika tvätt, gå ut med sopor, städa gharderoben och lite annat smått och gott. Ska ner till stan sen och fixa lite saker. Men det blir nog senare, för jag ska hem till Mimmi och gå ut med Basse innan jag hämtar henne.

Fick tillbaka min telefon igår. Eller ja d är inte min telefon för jag fick en helt ny. Så alla nummer va ju typ borta, för jag min klant hade ju inte lagt dom på sim kortet. Det har jag kopierat nu kan jag säga. Hade ju numrena i den andra telefonen som tur var. Men så skönt att ha fått en fungerande telefon igen :)

Idag känns allt bra igen. Jag har dom bästa vänner som finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0