Händelsrikt

Idag har det varit fart i 110 sen start. Jag bokade lägenhet och fick efter många om och men sagt upp den jag bor i nu. Så om 3 månader bor jag i Nyfors :) Känns skit bra!
Pratade med hon på som jag ska ha som VFU-handledare, verkar helt okej :)
Sen gick jag till Mimmi och fortsatte med broderiet jag började med igår... Det går väl sådär, men jag lär mig nog hoppas jag... Sen ner på stan och träffa Tess och sen senare Kim, d va ju lättare sagt än gjort eftersom hon gått åt fel håll i "kron jävla skogen" och hamnat i Robergstorp ha ha ;)
Sensprang vi runt på stan och jag bevisade min olämplighet som förskollärare ha ha. Jag är såååå smidig ha ha... Och Kim är KUPN oxå ;) En helt crazy eftermiddag ha ha
Sen hem till Mimmi & Tess och sy lite och glo på film. Jag borde va av stressad, men jag är så uppstressad så jag vet inte vad. Dags att coola ner tror jag, jag kommer fixa det är! Jag behöver ju inte klaga på att det inte blir en händelserik höst i alla fall ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0