Ommöblering

Den här dagen har väl varit lite bättre än igår. Har hjälpt Mimmi att möblera om i hennes rum. Det gick helt okej. Inga jätte tunga grejer så. Så har jag sytt lite oxå. Börjar komma ganska långt nu. Tog hem det idag så får väl se om jag orkar göra nåt på det. Inte ikväll tror jag...
Imorrn är det skola och sen ska jag klippa mig. Har ingen aning om hur än, så det blir nog bara att toppa lite tror jag. Jag behöver ta det lugnt nu känner jag, allt står mig upp i halsen känns det som. Måste börja flyttpacka lite smått oxå, lika bra att börja i tid så det inte blir panik sen..
Ska softa lite nu och hoppas det löser sig med examensarbetet imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0