Onödigt vetande

Längesen jag hade en lista nu så nu är det dags igen...

Namn: Jennika
Födelsedag: 15 juni
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 156
Högerhänt/vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Tvilling
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda: Nej
Sport: Fotboll
Helgdag: Fredag eller Lördag
Årstid: Sommar

Har du någonsin..
Varit kär: Ja det har jag
Blivit dissad: Ja!
Föreställt dej ditt ragg naken? Ja klart!
Skolkat: Jupp
Sovit utomhus: Jupp
Sett en död människa: Inte live
Retats: Så klart, jag har syskon ha ha

This or that :
Cider/Öl:
Cider
Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg:  Kött
Tv/film:  Tv
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Kvittar
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
Mtv/vh1: Vh1

Senaste du:
Skrattade: Idag 
Grät:  Förra veckan tror jag
Filmen du såg: Började titta på Shrek 3 men har inte sett klart den
Drog ett skämt:  Ingen aning
Sjöng en sång: Ha ha det gör jag jämt

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol: Ja
Tagit droger: Absolut inte
Kysst någon: Ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Nej
Sovit bredvid någon av samma kön: Ja
Haft sex med någon: Nej
Badat utomhus: Nej
Viljat dö: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0