Risig och filmer

Idag mår jag inte så bra. Har ont i huvudet och halsen och känner mig allmänt risig. Så idag blir det bara att ta det lugnt. Mådde inte helt hundra igår heller men det blev bättre under dagen så jag åkte till Mimmi & Tess och glodde på film igår med. I fredags såg vi "Irene Huss- Tatuerad torso", "På smällen" och "Himlens hjärta". "Himlens hjärta" va väl sådär. Lite seg och pratig film. De andra två va bra. "På smällen" va riktigt kul. Igår såg vi "Irene Huss- Den krossade tangahästen", "Angel" och "Leo". Alla tre filmerna va bra :) Men jag va så trött hela dan igår, säkert för att jag inte mår så bra.

Imorgon börjar skolan igen. Känns ju inte så motiverande eftersom jag inte mår så bra. Men går imorrn och sen inte förrän på torsdag så det ska jag väl klara hoppas jag. Så nu börjar allvaret igen. Tur det är sista terminen känner jag. Men någonstans finns motivationen eftersom det är sista terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0