Skit dag som blev bra

Idag va jag tillbaka i samma spår som skit dagen i torsdags. Började skit med att hon jag skulle skriva examensarbetet skickade sms om att hon inte vill skriva med mig längre, så nu är det tillbaka på ruta ett igen. Men det löser sig nog hoppas jag. Sen sur som jag va så bråkade jag med 3 som ska flytta över mitt nummer, vilket ju inte går så jävla bra. Jag blev vansinnig på 3-killen. Jävla idiot som sa mitt namn i varenda mening, JAG ÄR INTE 4 ÅR hade jag lust att skrika. Men sen fick jag ordning på det så förhoppningsvis är det snart löst.
Sen ner på stan med Mimmi. Försat fick jag lyssna på pingstkyrkan som sjöng hellre än bra. Sår i öronen, JA! Men sen blev dagen bra igen. Handlade kläder på Gina. 3 par leggings, en t-shirt/tunika och en cardigan. Så köpte jag halsband, ett lila hjärta. Sen bokade jag klipp tid på måndag så det blir nån ordning på det här håret oxå. Sen hem till Mimmi och va där tills för en stund sen. Kollat på 2 Irene Huss filmer och lite så. Blev inget broderat idag så får åka dit imorrn och göra det istället...
Så det har varit en bra dag som började skit och slutade bra. Eller ja, den är ju inte slut än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0