Tröttis

Jag är jätte trött. Ändå sov jag mycket i natt. Och det har inte varit tufft på jobbet eller nåt sånt. Blev bara jätte trött när jag kom hem och satte mig i soffan. Tror jag måste upp och röra på mig för att inte somna. Behöver fixa mat till imorrn så kanske ska gå och göra det så det är gjort sen. stter jag här så kommer jag bara somna tror jag. Borde ju plugga oxå, men det går inte så bra med det där. Men jag har ju pluggat lite i alla fall. Provet är ju på torsdag så. Men fixade idag så jag är hel ledig på onsdag. jobbar fredag istället och sen fick jag en dag till. Vilket känns bra :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Du vet att jag håller tummar och tår:)

2008-08-11 @ 22:25:08
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0