Skolminnen

Jag klarade omtentan! Känns så jäkla skönt, fick precis 23 poäng :) Ska hämta tentan nästa vecka och se vart man fick poängen. Kan va lite kul. Men nu är jag verkligen av med allt jag har gjort innan på högskolan. Jag har bara 30 hp kvar. Det är helt sjukt egentligen, jag har bara 30 hp kvar av min tid på högskolan. Tiden har gått oerhört snabbt. Jag kommer aldrig glömma den dagen jag fick reda på att jag kom in på högskolan i Borås, det va 8/8-2005. Jag va på packhuskajen i Göteborg ihop med några av mina närmaste vänner och kollade på Arvingarna. Min mamma ringde och sa att brevet kommit och såklart fick hon öppna det och jag har nog aldrig blivit så glad i hela mitt liv. Mina vänner måste trott jag va galen, men så glad som jag va. Det va en underbar kväll som jag aldrig glömmer :)
Det har hänt mycket sen den dagen, jag går som bekant inte på högskolan i Borås längre utan på MDH i Eskilstuna. Jag bor inte i Vedum. Men jag har ett underbart liv, det slog mig idag hur underbart jag faktiskt har det :) Det kan inte bli så mycket bättre än vad jag har det :)

Anna har åkt hem nu. Vi va på stan med Mimmi & Tess innan hon åkte. Köpte inget utom 2 tröjor på Cubus till mamma. Kände för att va lite snäll ha ha. Gick runt på stan en stund och sen satte jag och Anna oss på station och väntade på hennes tåg, när hon åkt gick jag till Mimmi & Tess och drack kaffe. Så har precis kommit hem. Nu tänkte jag kolla på landskampen mellan Sverige - Frankrike. Ska nog upp i natt och kolla på OS ha ha. Får väl se om jag orkar upp...
Imorrn ska jag tvätta...

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag minns också hur glad du var den dagen:) Det var också dagen då jag headbangade så glasögonen flög:)

2008-08-21 @ 16:09:02
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0