2 dagar kvar

Så är det bara 2 dagar kvar av 2008.. Det känns helt sjukt.. Ska väl ta och få ihop en Årskrönika kanske.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara.. Allt har gått så fort så jag minns ju inte allt ha ha. Men jag tror att 2009 blir ett riktigt bra år oxå som kommer springa fram det med. Det blir ju gott nytt Scotts år liksom ;)

Igår gjorde jag nånting jag aldrig gör, jag kollade skräckfilm, och jag överlevde ha ha. Men det värsta är att filmen är uppdelad i 2 delar så jag måste se andra delen i natt ha ha. Men den va riktigt bra.. Salem's lot heter den. En Stephen King film. Var Angelina som tipsade mig och tänkte att jag kan ju lika gärna titta..

Idag ska jag försöka ta tag i mig själv. Plocka upp här hemma, skriva lite på en inlämning. Sen ska jag ta mig en promenad, det behövs verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0