Det är inte dansband jag lyssnar på

Egentligen fattar jag inte varför jag blir upprörd men när någon total kritiserar det jag har gillat i hela mitt liv och påstår att det inte ens är den musikgengren jag alltid blivit retad för att jag gillar, då blir jag faktiskt upprörd. Den här bloggen skriver om dansbandskampen och enligt honom så ska inte modern banden ens klassas som dansband. Så enligt honom är det inte dansband jag har lyssnat på i hela mitt liv, det va ju kul att få reda på efter 22 år. Det ska jag hälsa dem som stör sig på att jag lyssnar på dansband, för det är ju inte det jag gör tydligen. Själv har jag aldrig kunnat med mogenbanden, jag kan lyssna på det men det hör absolut inte till mina favoriter. Han som skriver den där bloggen säger att Anna och Magnus hånar hans religion när dom inte gillar mogenbanden. Han total sågar det som jag älskar. Skriver att Barbados är dåliga, bevisligen är det många som inte tycker som han. Nu har han iofs ändrat uppfattning om Scotts men ändå. Usch, det här va ingen bra start på veckan. Nu får jag se till att den blir bättre. Får försöka med att leta upp en snygg bild på Henke i Scotts ha ha.

Nej ska iväg till skolan nu.


Kommentarer
Postat av: Svemicke

3 000 Barbadosfans behöver inte ha rätt. :)



Ledsen att du blev upprörd, men det brukar jag bli varje gång jag hör att dessa popband som Scotts, Date och allt vad de nu heter kategoriseras som dansband.



Jag totalsågar inte modernbanden. Möjligtvis Barbados, men jag kan mycket väl lyssna på låtar av Scotts, Kindbergs, Face 84 och alla de andra banden, men jag tycker inte om att de kallas för dansband. Om du läser längre ner i min blogg så framkommer det klart och tydligt.

2008-12-15 @ 23:44:57
URL: http://svemickeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0