Huvudvärk

Jag har en jävla huvudvärk. Vaknade med den och har tagit tablett, men skiten är kvar. Nu hoppas jag att kaffe ska hjälpa den att försvinna. Jag tycker inte om huvudvärk. Har i alla fall varit på stan och fixat julklappen till mamma från pappa. Nu ska jag bara slå in den oxå.. Fixar nog det innan jag går till Mimmi och kollar dansbandskampen ikväll :) Va och köpte lite gott till ikväll oxå ;) Kommer behöva ha nåt att äta på om jag inte ska dö av nervositet ha ha. Jag vet att jag är patetisk men jag står för det ha ha.

Har pratat med en asgo tjej på msn som verkar vara precis som jag. Jag ska åka med henne och hennes kompisar på birka i mars :) Ska bli så jävla skoj. Nu vill jag ha mars ha ha. Så underbart när man träffar på folk som har samma intressen och som man kan göra saker ihop med :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Precis ;) men det gör dom förhoppningsvis :)

2008-12-20 @ 14:36:54
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0