Inte mkt alls

Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade med huvudvärk och hals ont så jag sov en stund till och sen fastnade jag vid datan som vanligt. Men sen tog jag mig ut och handlade. Fanns ju ingenting hemma då jag inte varit här på några dagar. Men nu är min kyl lite mer full än förut i alla fall..
Jag har fastnat på det där forumet ha ha. Men kul som fasiken är det.. Lite pinsamt blir det väl om Scotts går in och läser, men det är ju egentligen det som är meningen att dom ska veta hur mycket vi gillar dom :) Än så länge har vi inte skrivit så mycket pinsamt tror jag.. Det är väl Scotts sekten, men jag hoppas alla som läser har såpass mycket humor att dom förstår det roliga i det hela. Jag älskar Scotts men jag är långt ifrån superseriös jämt.. Eller förresten, ändrar mig.. Jag är aldrig superseriös, mer eller mindre seriös bara ha ha..
Nej nu blev det massa flum här..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo på min dator snöar det! Men det är inte säkert du ser det om du använder nåt annat än internet explorer...

2008-12-29 @ 19:18:06
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är jag med, har bytt tillbaka till explorer nu. Men den skiten bara hänger sig så jag vet inte vad som är bäst, det är som pest eller kolera ungefär.

2008-12-29 @ 23:40:03
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0