Låt tjôt

Läste just den här artikeln på expressen (det är antagligen första och enda gången jag länkar till expressen). Min fråga angående artikeln är: Var det inte meningen att banden själva skulle få bestämma vilken låt de vill köra i första momentet? Då ska väl inte produktionen bestämma det? Vill Scotts spela Fröken Fräken så låt dom göra det. Personligen tycker jag att dom gör Fröken Fräken bättre än Jag Ringer På Fredag, men det är ju bara min åsikt. Scotts kommer vinna oavsett, det kommer VI se till ha ha ;)
När jag ändå klagar på låtvalet till finalen på lördag kan jag passa på att tala om vad jag tycker om Larz-Kristerz låtval. Alla som känner mig vet att Purple Rain är helig för mig. Det finns 2 män som får sjunga den i mina ögon och dom i Larz-Kristerz hör defenetivt inte dit. Sen att dom misshandlar låten in i den mildaste grad gör ju inte saken bättre. Första gången jag hörde det höll jag på att börja gråta, nu gråter jag inte längre, nu stänger jag av! Jag klarar inte eländet. Till saken hör att jag inte klarar den låten överhuvudtaget sen 27/4-07. Jag har alldeles speciella minnen till den och Larz-Kristerz version av den låten får inte dom minnena att bli ljusare direkt..

Nej slut klagat förden här gången... Dags att återgå till pedagogiska merit portföljen tror jag.. Eller nåt annat som är orligare kanske ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0