Ont i skallen

Jag har inte mått så bra den här veckan. Igår stannade jag hemma från skolan eftersom jag mådde illa, hade ont i halsen och verkligen inte mådde bra alls. Det blev bättre under dagen och är bättre idag. Men sen är jag ju ett jävla klant arsel, jag skulle dra ur min stjärna innan jag skulle lägga mig och dunkar huvudet rakt i fönsterbrädan. Oerhört smart gjort, så jag har så klart rätt ont där nu. Aldrig kan allt va bra ha ha.
Ingen mer skola den här veckan. Jag har i alla fall tagit beslutet att jag ska plugga även nästa termin. Ska träffa studievägledaren på måndag. Hoppas det här kan bli bra nu. Det känns som allt kommer att lösa sig i alla fall :)
Nu ska jag sätta fart med den pedagogiska meritportföljen så jag inte har allt kvar från den här terminen. Jag kan ju skärpa till mig lite nu det sista i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0