Presenter

Idag har jag haft litteraturseminarium. Det gick bra helt klart :) Skönt att ha det avklarat :)
Efter skolan träffade jag bästaste Kim och satt och tjôtade bort lite tid med några av hennes studiekompisa medan hon va på möte. Sen åkte hon och jag ut till Tuna Park. Det händer fan alltid saker när vi är ute ihop.. Typ folk på tak och sådär. Så jävla kul. Vi skulle ju leta 30-års present till Mimmi. Och ja den här gången hittade vi faktiskt vad vi ville ha :) Tror det kommer bli skit bra faktiskt :) Köpte 2 julklappar när jag ändå var igång oxå :) Har några kvar men det kommer nog bli bra tror jag allt. Allt känns rätt positivt nu igen :)

Imorrn ska jag jobba 4 timmar. Som tur är hinner jag nog se det mesta av dansbandskampen tror jag. Kan ju inte missa den. Måste ju se till att få vidare Scotts ju ;)
Ska titta på Idol ikväll tänkte jag.. Ska nog brodera samtidigt.. Där vill jag ha Robin.B och Kevin till final..


Nej nu ska jag vila, är rätt trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0