Sista dan

Så var det årets sista dag och jag fick ihop en årskrönika i alla fall som ni ser i inlägget under.. Jag är helt hopplös, jag har vänt totalt på dygnet. I natt somnade jag vid 3. Fastnade vid datan såklart.. Verkade som alla andra oxå gjorde det ;) Så nu är jag lite trött ;)
Idag blir det att äta mat med Mimmi och Tess.. Ska bli trevligt det :) Va ju iofs där och kollade hockey igår men klart man ska fira in nyåret med dom bästa. Ska nog iofs va hemma med katterna på tolv slaget.. Men iofs har dom skjutit raketer här hela jävla veckan och katterna verkar inte bry sig nämnvärt, så det är ju bra..

Nej nu ska jag in i duschen :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hej gott nytt år önskar knasiga familjen .. Å tack så jätte mycket för kramen till Annelie.. hon finns på facebook.. annelie hermansson i Vara :-)

2008-12-31 @ 12:04:02
URL: http://smks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0