Söndags nöje

Nu mår jag lite bättre faktiskt. Men nu börjar jag känna att tröttheten kommer, får nog gå och lägga mig när jag har tvättat klart som är det jag håller på med just nu. Trevligt söndags nöje ha ha. Nej men tänkte göra det nu innan jag åker hem till mamma och pappa.

Har varit på stan med Mimmi och Pia idag. Skönt att gå runt och bara kolla. Va inte så mkt folk ändå, klart det va endel men de flesta kanske är klara med julklapparna. Va inne i Åsas butik och pratade lite med henne oxå, va ett tag sen vi sågs så det va kul :)
Köpte godis till mina katter som jag ska muta dom med på tåget på tisdag ha ha.

Mimmi hade ju världens upplägg på dansbandskampen igår. Jag tror det var efter första låten spelats och Peter Settman säger vilket nummer man ska ringa om man vill ha Jannez vidare till andra omgången, då säger Mimmi: Men jag vill bara ha Scotts vidare, då vinner ju dom. Det hade varit ett smart upplägg tycker jag ha ha. Då hade alla vi Scottsfans sluppit va så sura och bittra idag ha ha. Men skönt att man har folk att prata med som är som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0