Tjôt

Så va det söndag igen. Gjorde väl inte alltför mycket igår mer än att jag jobbade 4 timmar då. Det va rätt skönt, inte alltför mycket att göra men inte jätte segt ändå. Sen skyndade jag ju mig hem för att titta på dansbandskampen. Jag hann typ precis hem till Scotts skulle uppträda. Det va tur det. Dom va bra som vanligt och jag röstade så klart och ja dom gick ju vidare igen så ;) Nu är det bara ett program kvar innan finalen och dit måste ju Scotts ta sig, så är det ju bara :)

Idag ska jag tvätta och plugga. Kanske städa lite, men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte orka det.. Men det är väl dags att ta tag i livet.. Jag har inte haft motivationen i höst och har den fortfarande inte.. Men jag kämpar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0