Underbar jul

Nu är julen typ över. Igår var det en massa folk här och jag fick en hel del roliga saker. Ugnssäkra formar, böcker, Scotts skiva, Mamma mia filmen och pengar bland annat. Mina katter var väl inte överförtjust i allt folk men det gick bra i alla fall.
Idag har vi varit en sväng hos min faster i Korsberga. Kul att träffa den delen av släkten oxå.

Imorrn ska jag ta det lugnt och på kvällen ska jag och Emma till Lidköping och jag ska få se Scotts :) Jag blev hur jäkla glad som helst i tisdags när jag insåg att dom ska spela på Harrys på annandagen :) Eftersom Emma ville ha med mig ut och dansa idag så övertalade jag henne om att ta det imorrn istället. Så det ska bli riktigt kul :) Lär väl bli en jäkla massa folk men det får man stå ut med.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Är lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0