Upprörd?

Jag är för det mesta upprörd nu när jag skriver här märker jag ha ha. Nej men nu har jag lugnat ner mig faktiskt..Orkar inte dra vad det va som hände.. Det va inget att hetsa upp sig över egentligen, bara jag som stirrar upp mig förhastat som vanigt. Men det är bra nu :)

Hel dag i skolan idag. Rätt slut i huvudet nu. Är väl bara att försöka äta nåt och sen sätta sig och skriva lite på inlämningen till på fredag. Den bara måste bli klar, men jag vet att jag fixar det om jag bara ger mig fan på det.
Nej mat va det..

Förresten, jordbävningen i Skåne. Det är lite otäckt tycker jag. Sånt ska inte hända i Sverige. Men uppenbarligen gör det ju det..

Kommentarer
Postat av: Carro

Om du har msn, adda mig; carro[email protected]

2008-12-17 @ 20:17:40
URL: http://www.carrosFoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0