Grattis och askul lördag!

Nu är det söndag igen. Hade en helt underbar lördag. Kim kom vid 12, då gick vi och handlade till Mimmis present och sen gjorde vi ordning den. Den blev väldigt bra om jag får säga det själv ;) Sen tonade Kim mitt hår och fixade iordning mig, det blev jätte bra :) Sen gick vi hem till Mimmi & Tess där det blev mat och en massa tjôt. Lika trevligt som vanligt. Jätte god mat va det, Tess kan det där med mat. Sen kollades det lite hockey, som inte gick så bra innan det blev tårta. Pepparkakstårta, riktigt god :) Sen kollades det mer hockey innan det va dags för dansbandskampen. Snacka om att man va nervös. Men det gick ju galant som tur va. Vi panik ringde sista röstningen ha ha. Sen dom som verkligen mördade Kom hem, vi tycker inte om Kom hem men vi förlät allt efter den versionen. Fan va kul vi hade. Sen när Scotts gick till final så utbröt glädje jubel, i alla fall från mig och Tess ha ha. Sen kollade vi lite mer på Tv, eller ja vi tjôtade mest. Kim körde: Kommer ni ihåg det här? Sen kom inte hon ihåg vad hon kom ihåg iofs ha ha. Det va cykeljälmar av frigolit, gamla barnprogram, tv-serier och leksaker från 90-talet. Iofs bara jag och Kim som va barn då ha ha. Men riktigt skoj va det :) Massa fel sägningar under kvällen oxå. Skrattar bara jag tänker på det ha ha.
Sen gick vi hem vid 12, va hur trött som helst. Så mycket som jag skrattade så va inte det konstigt. Det va så jävla halt ute, som en utlänning vi mötte sa: Det är fett halt..

Nu har Kim åkt hem och jag sitter och tar det lugnt.. Är trött!

GRATTIS MIMMI PÅ 30-ÅRS DAGEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0