Hockey och Melodifestivalen del 3

Igår va jag som sagt på hockey. Först när vi kom till Gävle så åkte vi och fikade hos Hans, Tess pappa. Hennes bror Nicke med flickvän och kompis va oxå där. Det märks att Tess och Nicke är syskon haha. Sen efter det åkte vi till Max och åt. Efter det bar det av mot Läckerol arena och match mellan Brynäs - Frölunda. Det var väl en hyfsad hockeymatch. Vissa människor borde bara koncentrera sig på andra saker än att stirra på publiken tycker jag ha ha. Frölunda vann i alla fall med 4-2 så det va ju bra. Sen gick jag flera varv runt arenan för att få kissa ha ha. Sen va det den obligatoriska pizzan som gällde och sen hem. Åkte med Tess och Mimmi hem till dom och kollade på Melodifestivalen som dom spelat in. Jag vet inte hur folk röstar längre men BWO har mitt fulla stöd i Globen om det inte kommer nån bättre låt nästa vecka. Men BWO är bäst hittills i alla fall :)
Björn Gustavsson, han är precis mig humor. Helt störd i huvudet ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0