Livet lever

Igår orkade jag aldrig sätta mig vid datorn när jag kom hem från skolan. Det var faktiskt ganska skönt att ha en datorfri kväll. Det händer ju inte så ofta om vi säger så. Men jag satt ju framför Tvn istället, så det kanske inte var så mycket bättre ha ha. Såg mina två lovefilmer som jag fick igår. "Förnuft och känsla" och "Harry Potter och Fenixorden". Bra filmer båda två. Harry Potter tror jag att jag sett innan, har ju i alla fall läst boken så man vet ju vad den handlar om. Förnuft och känsla var riktigt bra :)

Annars igår så gick jag upp jättetidigt och va och simma redan halv 7. Riktigt skönt va det. Man känner sig så duktig när man väl har tagit sig upp och är klar med simmningen. Sen var det skola på eftermiddagen. Men vi träffades några och pluggade lite matte innan. Eller rättare sagt jag och Kim kopierade böcker ha ha. Men det höll på att sluta med polisen. Kim gick lös på en kopiator ha ha. Hade i alla fall en kul dag i skolan :)

Idag har det varit skola på förmiddagen bara. Svenska idag. Tycker det är lite rörigt när man läser två kurser samtidigt, man vet inte alltid vad man håller på med eller vilken kurs det är till. Men det kanske blir bättre ju mer van man blir med det.
Ska väl inte göra så mycket mer idag än laga lite mat och plugga. Det låter ju verkligen kul. Men sånt som måste göras om jag vill bli färdig lärare nån gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0