Måndag

Idag gick jag upp hyfsat tidigt fast jag som alltid är ledig på måndagar. Har läst i en bok som ska ha lästs till på onsdag. Den var väldigt lättläst. Sånt uppskattas, för ibland kan det ta evigheter att ta sig igenom endel kursböcker. Men inte den här som tur var :) Jag är inte riktigt klar med den men blir nog det under dagen. Imorrn är det skola på förmiddagen. Alltid lika skönt att bara gå halvdag :)

Har varit ute och sprungit idag. Eller ja, jag gick nog mest men det va skönt ändå :) Skönt att komma ut. Var ju på promenix igår. Det rensar tankarna och så får man motion. Precis vad jag behöver just nu. Ska försöka komma igång med springandet så det lbir några gånger i veckan i alla fall. Sen har jag ju simmning oxå. Men skönt med nåt som inte kostar nåt ha ha.

Tänker alldeles för mycket just nu. Tur att jag har dom underbara vännerna som jag ändå har :) Utan dom hade jag inte klarat mig :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Fasen va hurtig du är, du har faktiskt spegla av lite på mig om jag ska vara ärlig. Tack ;)

Förresten, kommer få Lindö och Elbro på biblan i morgon, så bara o kopiera sen. Kan vi väl göra när vi har fått cash eller nåt :) Ses i morgon! kram!

2008-02-18 @ 18:04:22
URL: http://atjo.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Du vet att jag alltid finns där när jag behövs. Du har varit ett sju-h.vetes stöd själv:)

2008-02-18 @ 23:43:49
URL: http://ww.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0