Melodifestivalen del 1

Ja vad ska man säga. Svenska folket röstar som idioter som vanligt. Amy Diamond säger jag inte så mycket om och kanske inte Christer Sjögren heller. Det är mer att jag inte gillar honom och har aldrig gjort. Men min mamma har nog slagit i huvudet för enligt pappa hade hon gillat Christer Sjögrens låt och min mamma tycker verkligen inte om Christer Sjögren! Jag höll på E-type/The Poodles och dom gick ju till andra chansen så får väl va nöjd med det.
Men jag måste bara säga att Face84 är det värsta jag hört tror jag. Jag tycker inte om dom annars men jag kom inte ihåg att det lät så illa. Men det gör det verkligen! Låten va väl inte så dålig men dom kan inte sjunga....
Men jag hade i alla fall en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Dom har ett halvt träd på väggen oxå ha ha. Men det skulle bli klart idag :) Riktigt snyggt blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0