Onödig info

Hittade den här listan i Ellinors blogg

Inledande
Fullständigt namn: Jennika Christina Caroline Pettersson
Din ålder: 21, snart 22
Födelsedag: 15 juni
Syskon: Fredrik, Frida & Jesper
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå

Förhållanden
Vem är din bästa vän?
Har många som jag kallar för mina bästa vänner.
Har du en pojkvän/flickvän?: Nej
Hur länge har ni varit ihop?: -
Hur långt var ditt längsta förhållande?:
Lite drygt ett år
Vem kysste du senast?: Mitt ex
Vad shoppar du helst?: Skor och tunikor
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? Jag har 3 tatueringar, en på skuldran, en på ankeln och en i svanken. 2 piercingar, tungan och näsan.
Hur många skor har du? Alldeles för många ha ha
Hur många par byxor har du? Några stycken
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja min bismaklänk

Favoriter
Färg:
Lila
Mat: Tacos
Killnamn: Noel
Tjejnamn: Filippa och Juni
Ämne i skolan: Svenska och idrott
Musik: Barbados, vad annars?
Fras/mening/uttyck: Det kan jag inte skriva här ha ha

Har du någonsin..
Snusat?
Ja, gör jag aldrig om
Rökt? Ja
Hoppat bungee jump? Nej
Brutit mot lagen? Ja
Fått dig själv att kräkas? Ja
Nakenbadat? Ja
Varit kär? Ja

Extra grejer
Tar du droger?
Nej
Vad använder du för schampoo? Sunsilk just nu men annars Wella
Vad är du mest rädd för? Att det ska hända dom jag älskar nåt
Vilken bil skulle du vilja ha? En BMW cab
Hur många MSN-kontakter har du? Ganska många
Hur många av dem är online just nu? 6

Slutfrågor
Pizza eller choklad?
Choklad såklart!
Tränar du? Nja ibland
Hur ofta? Minst en gång i veckan
Guld eller Silver? Både och men helst guld
Vilken film såg du sist på bio? Det minns inte jag
Vad vill du helst av allt göra just nu? Gå och lägga mig igen men måste till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0