Snurrigt

Jag har läst delar av en kursbok, "Huvudräkning" och nu snurrar det bara siffror i huvudet på mig. Det är säkert en jättebra bok men jag blir bara förvirrad. Ska försöka fortsätta läsa den så jag åtminstone har läst den. Hade tänkt titta på skidskytte nu men då var tävlingen inställd för att det blåser för mycket i Östersund. Det va ju synd, men jag får väl göra nåt annat då.

Jag är irriterad på mitt öga.. Det kliar, höger öga som vanligt. Är väl nåt jag inte tål igen. Irriterande att det är ögat hela tiden. Och bara ett öga, det är iofs skönt att d inte är båda. Men eftersom jag har linser blir det jobbigt..

Kommentarer
Postat av: sandra

hej japp tack för stödet, japp det är han som är cillas pappa och INGEN annan vist man kan ju alltid tjata om kött å blod å fasiken vet allt men det är ändå hans som fostrat henne.. hoppas allt e super duper me dig å se nu till att komma hem å hälsa på snart.. KRAMIZZZZ

2008-02-13 @ 21:13:50
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0