Anställningsintervju och storm

Idag har jag varit på anställningsintervju hos Manpower student. Det gick nog bra, men jag gillar inte anställningsintervjuer nåt vidare. Man känner sig så utsatt på nåt vis. Nu har jag ju inte varit på så många anställningsintervjuer i mitt liv och hoppas det blir bättre och äbttre ju fler man varit på. Kan ju hoppas att man blir säkrare i alla fall. Men övning ger ju färdighet. Men hon som intervjuade mig var bra i alla fall. Sen får vi väl se om dom hör av sig. Hade vart kul men jag blir inte besviken om dom inte gör det...
Annars har jag mest slappat idag med...

Ska ju antagligen på Barbados spelning imorrn men vi får väl se för nu ska det ju tydligen komma in en ny storm över Sverige. Det börjar bli årligt det här, förra året hade vi ju Per och två år innan det Gudrun. Får väl se vad den nya stormen döps till och hur mycket förödelse den drar med sig om den kommer. Vilket jag så klart inte hoppas på. Men jag sätter ju mig inte och åker 8 mil i en bil om det är storm ute. Då är jag hellre hemma i min lägenhet! Man vet ju aldrig vad som kan hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0