Avslutat

Så då var äntligen termin 5 över då :) Så jäkla skönt, det har varit en jobbig termin helt klart. Idag fick vi respons på vårt arbete och vi va klart godkända, vilket var skönt att höra. Men såklart va det endel saker de ville att vi skulle rätta till, så det satt vi med när vi hade dötid innan avslutningen. Så det är fixat, vilket känns riktigt skönt :)
Vi gick ju hela studiegruppen och åt på Åhlens restaurang. Det tog evigheter innan jag fick min mat vilket resulterade i att jag fick tillbaka mina pengar. Det va bra tyckte jag ha ha.
Så nu är det bara att ta tag i nästa kurs, men den börjar inte förrän 22/1 :) Så nu ska jag va ledig ett tag :) Bara slappa och sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0