En dag närmare helgen

Så va det en ny dag. Torsdag då, snart helg. Så kul jag ska ha då! Fia kommer ju hit imorrn. Va ett tag sen jag träffade henne så det ska verkligen bli kul och så är det ju två spelningar oxå. Kommer bli superkul antar jag. Det är det ju alltid så.
Skola idag med då, men bara halv dag idag med. Ganska skönt första veckan, har iofs kollat schemat och det är inte många dagar vi går hel dag så det blir nog en rätt soft termin hoppas jag. Inte lika jobbig som förra i alla fall.
Idag ska jag städa när jag kommer hem, måste ju va fint här när jag får besök ha ha. Och känns inte som jag vill sätda medan jag tvättar som jag alltid gör annars. Tror inte mina grannar blir så glada om jag sätter igång och dammsuger klockan 7 en fredag morgon ha ha. Så jag ska göra det i eftermiddag istället tänkte jag... 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

hej japp vist e dom försöta... V AKUL ATT DU KOMMER HEm då får jag sno en kramizzzz :-) va händer i sommar då tänker du komma till oss å jobba nått eller? nepp nu skall jag fortsätta å slänga grejjer *hahaha* men ha det bäst å du vedum saknar dig.. kram sandra

2008-01-24 @ 09:10:05
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0